söndag..

japp söndag idag, kallt o jävligt ute!
solen lyser med sin frånvaro.
har väl inte fått så mycket gjort, dock gick jag o grannen till örno fram o tebax, kom hem just innan himlen öppnar sig o det börjar vräka ner.

har plockat undan här hemma, fixat mellis till gossen o en lunchbaguette till mig själv.
sen har jag gått på halvfart hela eftermiddagen.
läst lite böcker med min son osv.

sen blev jag sugen på kaffe.
så nu har jag lurat över grannen på en LATTE


fan så gött. hoppas hon kommer snart.

ikväll blire badning o såna saker, mys med pojken se lite tv o inte göra så mycket mera!!

till veckan hoppas jag på att mitt köksbord kommer och att liams säng kommer.
så jag får fixa till det här hemma.


nä ska gå o se vad plutt gör!!

ha det fint!

Kommentarer
Postat av: stina

Du, det var riktigt gott med en Latte... den som väntar på nåt gott ;) Ska vi hitta på nå spännande imorrn? Lekparken o kaffe om det är bra väder? =)

2009-06-08 @ 00:50:34
URL: http://mylifemyfeelingsmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0