sommar???

Inte fan kan man kalla det här för sommar.??
det är ju kallt o mulet ute, alltid är det nått, ja då solen lyser ja då blåser det orkan vindar typ!!
suck så less..

idag fick jag mig lite sovmorgon till nio vilket var toppengött.
händer väl ibland men inte allt för ofta.
steg i allafall upp utvilad o pigg o druckit kaffe o busat med liam hela morgonen.
nu är det ju snaaart dags för lunch o så.
hmm får se vad vi hitta på att käka idag då.
till middag blir det köttfärsås o spagetti i allafall, vilket påminner mig om att jag måst ta ut köttfärsen ur frysen!!

så, vad göra av denna dag då??
hmm skulle behöva ta mig ut på en prommis men tar det i så fall på eftermiddagen, ska tvätta lite o så, byta rent i liam säng oxå. har en hel del tvätt att vika oxå, så ska jag väl plocka undan allt i vanlig ordning.

oo, jag längtar tills jag får hem mitt köksbord som jag ska köpa av tina ett stort ett med plats för 6 stolar, jippie då kan jag snöra mitt rackelbord, åå ska bli så kul.
sen får jag även hem liams säng oxå som han ska få, en ikea säng som heter vikare, ska bara kirra en madrass till den, så ska han få lära sig o sova i en sån.
så då får jag sälja spjälsängen, bra kan behöva några extra slantar, dock tänkte jag sälja den biilligt bara nån hundring eller så.

igår på stan så var vi på lagerhause å där hittade jag jättesnygga retro ramar som jag ska köpa till liams rum ska köpa svarta, turkosa o vita, guud så fint det kommer bli, måst ta och framkalla lite svartvita bilder som jag ska sätta i ramarna oxå!! kommer bli kanon som liam säger -kaanooon!!
fast den ungen säger så mycket nu så.
roligast är det då jag eller han nyser ja då säger han-prosit!!
så sött.
och igår efter maten så chockade han mig genom att säga
-tack fö maten!!
det måste han lärt sig på dagis.
men hur gullit var inte det då?
min sötplutt!!



ja vi får se vad vi gör av den här dagen helt enkelt.!!
nu ska jag ta en pjåtår och slå igång en tvätt.

på återseende.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad kul då han börjat snacka så där mycket! Längtar till Tyra är i den åldern!

2009-06-06 @ 11:40:29
URL: http://liiindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0