nytt köksbord..!!

Japp idag kom mitt nya köksbord som jag köpt av Tina. fint blev det.
nu måste jag bara få tag på 6 likadana stolar typ i svart eller vitt.
så blir det perfekt.

men det blir såååå fint.

nu har jag städat o skurat o sånt.

Liams säng fattades både skruvar & ben så han fick en annan säng.
får se om jag kommer behålla den, tror nog jag ska köpa en annan säng sen då jag får råd, men har i allafall bäddat i ordning denna så länge.
så får vi se då.

ska strax i väg o hämta lilleman från dagis, förbi ica en sväng o sen hem igen.
ska blir kul o se vad han säger om allt nytt här hemma=)

nu ska jag ta mig en kaffe i lugnan ro & en cigg.

hörs sen!!

Kommentarer
Postat av: maria

duu, vad är det för bord? var kommer det ifrån? är din son 'hackglad'? ;) tänkte om det syns mkt om han hackar eller så? är sååå sugen på svart/brunt bord men vet inte om jag vågar =/

2009-06-20 @ 17:45:02
URL: http://mittlivmedmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0