fulla spjäll..!!!

Ja gud har haft fulla spjäll nu ett par dagar.
igår var jag och hjälpte Tina o flyttstäda fram till att jag skulle hämta lilleman.
sen hämta han sen in till stan o möta upp Stina & Emil
o dra till storheden o shoppa lite.
liam gjorde ett jättefint konstverk på MAX

sen efter storheden drog vi till stan o kollade in balen, många vackra människor o bilar!

Liam fick sova i juniorsängen i förrgår, det gick jättebra, han var bara upp 2ggr
hade räknat med minst 12ggr.
men sen sov han gott heeeela natten till kvart i åtta på morgonen.

så i går tänkte jag att jag söver honom i den igen då.
la han med en välling men sen klev han upp då den var slut, gick o pyssla i hallen med skorna, han skulle bajsa så då väntade jag tills han var klar, så tvätta jag av honom o satte på en torr blöja.
då fick han nå busryck o då tänkte jag att -jaa ja han får väl busa av sig lite då, så jag satte mig vid datan en kvart sen så skulle jag gå o söva honom.
MEN då jag kommer in i hans rum då har han redan krupit upp i sängen o bäddat ner sig o somnat!!??
huuuuur gulligt som helst, han gick o la sig helt själv=)
sötplutten.

idag har jag vart med syster på stan o shoppat en studentenpressent till brorsdottern.
sen har vi kikat runt lite, köpte ett linne på h&m för 49 kr sen en höstmössa åt liam för 10kr.
det var allt.
när syster åkte hem mötte jag upp stina o emil vi gick på waldorf mums!!
dock så ringde dagis o jag fick ila iväg o lämna kvar dom där själv!! (sorry)
ja lilleman hade fått feber så det var bara o åka och hämta hem honom, så nu är han hemma o ligger i soffan o dricker saft o kollar på manny.
så jag har precis kokat mig lite kaffe, är helt slut så kaffe sitter inte helt fel nu.

ja så då blir vi väl inne hela dagen o imorn ja vi får se hur det är i morn, tanke var ju att åka till boden o fira brorsdottern, men åker inte om han e sjuk.!!
dock skulle jag behöva handla lite grejs, måst kolla om jag har nå alvedon oxå som jag kan ge honom till natten.
nåja blir o sitta hemma i helgen då..!!
inte så jäkla kul men vad göra!!
hoppas på skiiitväder då.!!

nu lite kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0