foppatofflor!!

den sommaren jag var gravid köpte jag mnig ett par foppatofflor för mina fötter svällde upp så mycket. dom var guld för mina fossingar då!
kunde inte komma i nånting annat.!
den sommaren brännde jag HÅL i dom=)

den här sommaren har jag ett par andra, hmm nu har jag gått så jävla mycket att jag brännt HÅL i dom oxå??!! hallå är det bara jag som lyckas med något sådant??
jag hoppas ju att jag bränner fläsk lika mycket som jag nöter foppisar!
haha

ja lilleman e på dagis, ja sista dagen, o idag är det varmare än nånsin, sommaren är här nu!!
lovley. i natt har jag hostat o hostat o hostat. jag blir inte klok på detta!!

jag hade så mycket planer o massa o göra idag, men tar jag mig för nånting??
NEJ!!
dricker mitt jäkla kaffe o sitter här o såsar, hallå Malin fröken det är sommar ute o du sitter här.
skärpning.!!

drar på stan i allafall då jag hämtat gossen.
har en del o fixa.
bla köpa skor till mig o sandaler till liam.

men nu ska jag styra upp mig o ta mig till affärn en sväng i allafall.
ut i solen.

ses!!


Kommentarer
Postat av: Richard

oxå kallar du mig för fjant för att jag köpt foppisar....

2009-06-26 @ 02:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0