Dag 35

Ja idag är det dag 35 på min nyttigare liv!!
det firade jag med en 3 TIMMARS svettig promenad, gudars sååå skönt,
lillamn sov i vagnen o jag hade bra musik i öronen, fan imorgon kör vi samma igen, jag ger INTE upp jag ska bränna bort fläsket, så är det bara!!

nu har vi nyss käka middag, det är superfint väder ute=) o jag har kokat mig lite kaffe att smälta maten med.
jag känner en lycka idag som jag inte kännt på väääldigt länge, känner mig glad o det gör mig mer peppad att ta mig för o gå ut!!
börjar bli lite smått beroende av mina promenader, igår gick vi ju inget allt förutom till ica o hem igen, jag kände av det kan jag lova, jag var bitter o slö igår, jag mår så himla mycket bättre om jag bara får vara lite aktiv o röra på mig.
promenaderna blir längre o längre o snabbare takt för varje gång man ger sig ut.
konstigt nog efter3 timmar, var jag inte alls sugen o gå hem, men var ju tvungen o laga mat, nu skulle jag lätt kunna ge mig ut minst lika länge=) hehe ja man får mera energi av nyttigare mat o mer motion!!
HÄRLIGT!!!

Nu äre bara o köra på..!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0