då har den här dagen nått......

då har den här dagen nått sitt slut.
har vart en mysig dag, spenderat den med min son, vi har varit hemma o mys o busat i pyjamas hela dagen. ätit gott o mått bara bra!

när liam somnade ikväll så har jag spenderat tiden framför datan o lekt med foton, jag hitta ett program på internet vars man kunde fixa o dona lite med foton, då jag inte har något program till det i datorn.
så nu har jag lekt med stinas kort.
ni ska få se.

FÖRE:


EFTER:


sen pillade jag dit lite nya frisyrer oxå.


hehe ser så kul ut!!
jag måste ju även ta o fixa nån bild på mig nån dag, ska bara köpa nya batterier till kameran så jag kan ta nån bra bild så man får sätta dit nån ny frisyr oxå=)


ja det var min midsommarafton, nu ska jag gå o borsta tänderna sen ska jag ta en kvällsrök & sen mina vänner ska jag krypa ner i sängen, är gode trött=)

Hoppas ni har haft en bra midsommar!!

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0