cykelreparatör!!

Ja är det det man ska kalla sig nu??
vart hos stina o i vanlig ordning hade vi även denna gång ett mysterium att lösa!
den här gången gällde det en cykel, som hade ett lås, ett sånt där lås som sitter fast i cykel, men iiiiiiiingen nyckel.

denna cyckel skulla då andvändas idag innan kl 14 så helst att det skulle vara fixat innan dess.!!
men nån sa att det bara funkar med en 10mm metallborr!!
what a fuck!!
stina lånade en rondell så kapar vi skiten!!, så vi tjorva o koppla i den o på med solbrillorna, men insåg att när vi började så sprutade det en hel del flis, hmm ingen svets huva eller annat skydd hade vi heller.
så då får vi tänka om!!

HAMMARE & SKRUVMEJSEL!!

japp, vi bankar väl upp skiten då!! ska väl inte var så jävla svårt..
hur tror ni det gick??!!








japp Stina sitter på väg till jobbet på CYKELN!!
funkade ju kalasbra bra! fick bli lite arg så gick det!!
aaa vi ärå allt ett bra team!!

nu har jag hämtat lilleman från dagis, nu är han ledig en vecka, sen går han bara nästa vecka SEN är han sommarledig minsann!!
idag ser vädret inge vidare ut. så jag tror vi håller oss inne o grejjar på, jag ska dammsuga lite här, skrota fram nå middag ur frysen osv.

men tror jag börjar med o koka lite kaffe!!


see yaa!

Kommentarer
Postat av: stina

Å snabbt gick den, som ett skott =) Tack för hjälpen babe!!

2009-06-16 @ 21:23:55
URL: http://mylifemyfeelingsmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0