badsäsong!!

Ja det är väl bara o inse att det snaaart är dags o börja bada, liam måste ju få bada o då måste mamma oxå bada!
bikini kommer inte på fråga inte baddräkt heller.
blir badlinne o badshorts.
har hittat tre tankinis som jag fastnat för.
hmm vikken ska jag köpa då????



hmm blir nog bra de!!


fyndat lite nytt på rean på h&m oxå

munktröja 98kr


linnetunika 49kr

sen hade jag turan och fick en asläcker väska av Tina

TACK!!!

nu har vi käka middag här hemma för ett tag sen.
sen har vi busat med badbollen som är större än liam hahaha
ska styra på han en pyjamas så han känner att det börjar vara kväll.
ja då han somnat blire en dusch för mig o förhoppningsvis lite nice på tv oxå!!

imorn ska vi fan ta oss ut!!
lite less o sitta inne, ja det tycker vi båda två.

see yaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0