vattenpölar!!!

Ja idag när vi steg upp sken solen o det såg ut o bli riktigt fint väder, tänkte ju ta oss ut efter lunch, men det börja regna o åska så det blev inget, var inne istället, liam vilade sen har vi ätit middag.

efter middan gick vi ut, gick till dagisgården och Liam fick härja fritt, åkt rutchkana, gungat, käka rabarber och vinbär.
grävt i sanden o sparkat boll.
dock råkade han sätta sig i en vattenpöl, han hade inga regnkläder på sig så blöjan vart dyngsur, så den tog jag bort, tänkte han får väl härja av sig utan blöjja då.
efter 2 timmar på dagisgården börja vi traska hemmåt, när han upptäckte alla roliga vattenpölar, jajja han var ju redan blöt så jag lät han härja fritt.
han har kutat, plaskat, hoppat och rullat i var enda vattenpöl, hela han var dyngsur, men kul har han haft, önskar att jag hade en filmkamera, jag har skrattat sååå mycket åt han då han har rustat på.

hans byxor blev ju dyngsura så dom åkte ju ner hela tiden o ingen blöja hade han o han kämpa för å dra upp byxorna igen men dom sög ju bara fast för dom var så blöta, haha vad jag har skrattat åt han.
och så han har skrattat då han legat på magen i vattenpölarna o plaskat så det stänkt upp på hela han.
oj så kul vi haft.

ja sen gick vi hem, vara bara o klä av han skor och kläder i trappen och gå in o stoppa han i ett bad, nu är han hel o ren igen o sitter o myser i soffan o kollar på film.
ska strax göra välling åt han o lägga honom, han är nog helt slut!!
min plutt..

själv ska jag glida ner i soffan o kolla på tv och bara chilla.
imorgon har jag en hel del jag skulle behöva fixa innan nollåttorna kommer på fredag.=)
weeeiii..!!

nä nu ska jag koka välling.
ha det fint!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Till vinkelgränd! Träffade Liv för ett tag sen ch bjöd er på inflyttningskaffe! Har hon inte sagt det?? ;)

2009-07-16 @ 10:39:29
URL: http://liiindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0