var ett tag sen.

känns som att det var ett tag sen jag blogga sist!! eller??
spelkvällen vart i allafall lyckad, vi spela yatzy & alias mycket roligt!!
liv & robin drog cab hem runt 2 snåret, tina o tyra sov över.
tog ett bra tag innan jag somnade, slogs med en envis mygga hehe myggan förlora tillslut!
sist jag kolla på klockan var den 4 ja o efter det måste jag somnat.

liam väckte oss kl 10. skiit seg var jag, vi drack lite kaffe och styrde  upp oss o tog en prommis till stan, tina for hem o vidare till jobbet, jag & liam gjorde bort ett ärende på arbetsförmedlingen innan vi drog hem.
hem och laga lunch o liam vila, även jag såsa på ett tag!

sen middag o massa kvällsbus och härj innan liam decka i soffan runt nio.
bar i säng han och satte mig vid datorn och blev sittande där nån timme.

imorse har vi sovit till 11 helt sjukt, vi sover bara länge o längre, fan att jag släppte på dagisrutinerna, visst nå äre skönt o få sova, men man blir ju som mera seg om man sover helt mycket, dessutom e liam vaken längre om kvällarna vilket gör att min egna kvällstid försvinner..=(
visst jag kan ju ha egen tid på morgonen innan han vaknar, men inte tar jag mig upp om jag inte måste! hehe

jajja idag har vi inte gjort såå himla mycket, jag har fixat med lite tvätt o plockat i lägenheten, vi har ätit lunch o liam har vilat o då har jag sytt o grejjat, vart ett par svarta mörkläggningsgardiner.
nice..
sen har vi vart på en prommis till örnäset och tillbax, skönt ute i luften varmt men det är grått o mulet, o ser ut som att det ska regna o bli åska, hmm hoppas på oväder massa åska, då ska jag ta en kopp te o sitta på min balkong och mysa..=)

nu ska jag i allafall gå och hänga sista maskinen med tvätt, sen är jag ledig för ikväll.

bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0