sunshine..!!

igår, följde vi med jenny in till stan, och när vi gått till örnäset så spricker molnen upp och det blir sol och tokvarmt ute, skööönt. strosa omkring på stan i nån timme osv. sen bestämde vi oss för att gå hem, skönt, dock hade liam både långbyxor o långärmat då det var så mulet då vi gick hemifrån, så då åkte skor o strumpor o tröjan av, byxorna kavla vi upp till knäna, nöjd grabb!!
japp o mamma fick röra på döfläsket rejält..=)

sen hem laga mat osv, sen kom Liv en sväng drack en kaffe tog nått parti yatzy innan hon traska vidare till jobbet.
snörde liam i badet efter det.
sen blev de pyjamas o välling och sova för hans del, trött kille.=)

jag var uppe å såsade till klockan var 11 nån gång, sen gick jag o la mig men kunde under inga omständigheter inte somna alls, åå hatar o bara ligga o vänta på att mans ska somna, men vid halv 2 ja eller efter det måste jag ha somnat för det var sist jag kollade på klocken.

idag skiner solen in genon fönstret ser allmänt trevligt ut, ska styra lunch o grejs på nått tag, sen ska vi ta oss ut på långprommis i finvädret, är så mycket roligare o ta sig ut o gå när det är varmt o solen lyser, dock har jag gått varenda dag dom senaste dagarana el senaste veckorna, har snart bantat i 2 månader UTAN att väga mig, det som jag märker är att behån knäpps längst in istället för längst ut, och sitter jag o jämför kort ser jag oxå att ansiktet smalnat av lite, inte lika feta dubbelhakor hahahahaha!!

visst, har jag väl gottat till det ibland på nån spelkväll el då jag var bakis den där gången, men det är liiiiiite ijämförelse vad som varit, blir myyycket mera grönt o nyttigt nuförtiden=)
omega-3 tabletter, mår bra av dom naglar och hår stärks, känns underbart!!
härligt, jag rockar vidare, tar allt dag för dag, nån vägning blir det inte denna månad heller, måste säga att eftersom jag inte avdvänder mig av vågen den här gången jag bantar går det av bara farten, dagarna bara springer iväg och man slipper stirra sig blind på vikten och på vågen.
jag har köpt mig måttband så NU ska jag mäta all omkrets här o var så får vi se, borde köpt det för länge sen men men nu har jag ju gjort det i allafall.
ska bli nöjd över min kropp en dag, har ju sagt att på Jenny & Davids bröllop ska jag vara i form=)
så jag har ju ett tag på mig..!!
hehe

nu ska jag ta mig morgonens första kopp, hör att bryggaren puttrat klart där inne i köket.
hade fint i solen idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0