skithård natt!!

igår var det spelkväll här, mycket trevligt! men det var nå så jävulskt varmt utomhus, riktigt tropisk värme, vilket resulterade i att det vart HOT i köket.!
kewl hade vi.
det var jag & Liam,Liv;Tina,Johanna,Micke,Jenny & Linnea
Ungarna busade på i full fart hela kvällen, Liam somnade nog vid halv 12.
vid halv 1 följde jag med jenny & Linnea hem så hon slapp gå själv här i ghettot i lilla Rinkeby!!
sen tog jag cyckeln tillbax hem till dom andra!

aa satt väl o surra ett tag innan dom drog hem!
jag var så upp i varv och varm så jag plockade ihop lite och satte mig på balkongen en stund, jääääsikens så varmt det var mitt i natten 21,1 grader och molen var så mörka och det kändes så mörkt o mysigt ute!!
äntligen börjar mörkret komma om nätterna här uppe i norr!!

ja, la mig kl var väl vid halv 2 eller nått, kunde dock inte somna förns nån gång baki 3!!
var sjukt borta i skallen då Liam vakna i morse 06.11 Ghaaaa fatta 06.11.!!
hade ju inte ens fått 3 timmars sömn.
men efter som han inte åt upp sin välling i går kväll då han skulle sova var han nog lite hungrig, hmm
så jag lyfte in spjälsängen vid tv:n satte på playhouse disney, gjorde en välling!

jiihoo, han somnade om och det gjorde även jag med! schöönt.
vaknade nyss, dock har jag sovit sådär hårt igen, att jag är helt snurrig och lost såhär på morgonen!
fattar NADA!! jag är hemma i allafall och jag har satt på lite kaffe så ska jag ta o bli människa igen!

Idag fyller Liv 25 år GRATTIS!
så vi ska förbi hos henne en stund ikväll, blir väl inte så länge, beror lite på hur trött Liam är osv.
men jenny & nea skull oxå med så vi joinar varandra både  dit och hem!
kewl för då kan kidsen leka, Liam & nea leker sååå bra ihop dom har så kul.

bäst var ändå igår när alla sitter runt bordet i köket och liam sitter i sin matstol, och nea står vid sidan om.
då stryker Liam henne i håret o nerför kinden och säger
-fiiiiin du e fiiiiin du e
osså kramar dom varandra och pussas!
dom eee föööör söta dom där trollungarna!!

världens sötaste par!!

ja, så nu ska jag dricka kaffe o vakna till lite här. så man orkar göra nå kul idag då!!

ajja vi synes!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0