skakande ben..!!!

Jag vibrerar, Jag vibrerar fortfarande!
skakandes sitter jag i min ensamhet,
Vad gjorde du här?

Förbannat!! Nu är jag låg. Du gjorde
det, Detta skit som jag inte vill
ha, Jag kallar det ångest, som DU mig gav!!

Sen drog du, Tror du jag mår bra?,
Nä här sitter jag skakandes kvar.
På mina bara knän jag bad,
Jag bad dig hålla käft,
Men du sa det, Du sa det
trots att jag inte vill höra.

Du får mig att vibrera med dina bröringar,
Du berörde mig, Du berörde mig så hårt
att jag ostadigt går, Går här hemma
på skakande ben...!

Vandrandes fram och tillbaka,
Detta vankandes bara för
din skull, Jag vet varken ut eller in nu,

Vad i HELVETE tänkte du på?!!!



av: Malin W......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0