nu vet jag inte riktigt..!!

Varit en lugn o stillsam kväll, Liam somnade vid halv sju, jag hängde tvätten och sen var jag helt slut i  kroppen i huvvet överallt.!! la mig på soffan nån timme, bara titta på tv men fatta som inte vad som sas, jag kände mig som så borta i skallen?!! konstigt nog har jag kännt mig såhär till och från efter helgen som gått!!
som att jag vart bakis nu eftersom jag inte varit de i helgen!
nä jag fattar noll vissa stunder! helsjukt!

igår morse var nog ändå värst! när jag vaknade på morgonen visste jag inte vart jag var, asså man kan ju sova så tungt att man inte fattar nått när man vaknar men man börjar ju fatta ganska snabbt ändå att man är hemma!
jag låg läääänge o titta mig omkring, men jag förstod som inget i allafall?? vart är jag lixom,! jag såg ju mina saker & möbler men det gick inte in i skallen att jag var hemma!!, hörde ett barn gråta låååångt låångt borta!!
Kunde inte förstå varför jag hörde ett barn som grät, varför var barnet så ledsen och vart det kom ifrån..??!!

tog jäävligt länge innan jag insåg att jag VAR hemma och att det var liam som grät!
kan ju inte vart i mitt sinnesfulla bruk!! måste ha vart i sömn eller nå, men jag var ju vaken!
skumt!!

nä, ska snart dumpa mig i säng!! är sjuuukt trött!
natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0