Marknad!!

japp vart på marknaden en sväng med Liv!
var en tråkig marknad inget direkt kul,
men jag provade ett par såna där fula brillor shutter shades.
haha ska fan köpa ett par bara för att dom var så fulsnygga man ser helgalen ut i dom.
japp passar mig som handen i hansken

fast helst ska man ju ta nån färg som chockar, typ rosa eller limegrön eller nått.
haha fan vad kul!!

nu har vi nyss käkat, skulle lagat kyckling o ris men det vart så sent  så jag tog en macka o liam har ätit korv o mos!
den ungen kan äta ibland, jisus.

snart är det dags för lite kvällsbestyr o pyjamas o sånt innan lilleman ska krypa till kojs.
jag ska ta en lugn kväll, se nå tv o sånt är som seg.
huvva måst vara vädret som tar ens energi!
yaak!!

näärå ska värma på en kopp kaffe nu så känns det bättre!
seeees!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0