ingen hundmänniska!!

nä jag har konstatera ett faktum som jag igentligen redan visste!
jag ÄR ingen hundmänniska.
jag kommer nog aldrig skaffa hund. visst dom e skitfina osv. men ja skulle int vilja ha en själv.
enda possitiva är väl att golvet under Liams matstol är kliniskt rent!

nu har jag ju bara Ymra tills på söndag, så allt går ju!
men först måst jag ner med liam o spänna fast han i vagnen, sen upp o hämta hunden som för övrigt blir jättestressad av trappuppgången då hon inte är van vid det!
sen ut o köra barnvagnen samtidigt hålla fast hunden som bara springer 17 varv RUNT barnvagnen, hmm verkar inte van o gå med barnvagn!!

ja sen hem, upp med hunden, ner o hämta Liam och upp igen med han! hoho man hinner bli mega svettig!!
sen tror jag inte att schäfrar tål vita små pudlar!!??!!
mötte ju en såndär mopp här utanför.
Ymra var inte alls glad, vikken ragg o så hon morrade asså,
shises!!

hooo. vill INTE möta fler golvmoppar tack!

nu njuter jag av mitt morgon kaffe, äntligen. Liam kutar omkring som en galning förbi Ymra i hopp om att bli jagad, Ymra verkar inte alls på samma humör hon ligger bara o sneglar på han då han kutar förbi och tokskrattar!!
haha, han är ganska lättroad min son.

idag är det skitfint väder by the way!
ska lätt ta oss ut idag..=)
tror det var tal om och fika med Linda & Tyra & Liv??
aa får se vad dom säger..=)

men en fetprommis lär det oxå bli.

nu ska jag ta en ciggis.

på återseende!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men livsfarliga kamphundar verkade hon ju gilla iallafall! ;) Hoppas det gick lite bättre när ni vände, och att hon inte linda sej för många varv runt vagnen. :P

(Håll nu tummarna för att karln släpper iväg mej till din ballis och folle!)

2009-07-30 @ 16:11:13
URL: http://liiindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0