HOT

Idag har det varit HOT utav bara helvete, visst man ska inte klaga!
efter lunch drog vi oss mot örnäset mötte upp Linda+hund+bäbis.
mötte upp Liv, drog hem till Linda på kaffe.
Hon har nog världens sötaste lilla tjej.
Tror min son vart blyg inför lilla Tyra, hehe så gulligt!

sen hem ut med hund & på ica o köpa nån folköl som jag ska suga på ikväll, kul om Linda kommer o joinar en sväng oxå!

kom nyss in från en HELVETES promenad, för det första är det VARMT som in i helvete, sen kan inte hunden gå i koppel brevid barnvagn, hon blir tokstressad o springer o sliter åt alla håll o kanter. Liam väääägrar typ sitta i vagnen o bara klättrar ur HELA tiden. följde ju Stina till bussen, men på vägen hem vart det jobbigt, Liam klättrade ur vagnen så han fick jag BÄRA samtidigt som jag kör barnvagnen och försöker få nån kontroll över hunden,NATURLIGTVIS får vi hundmöte, Ymra blir helt vild o jag håller i Liam för glatta livet, och hunden för att hon inte ska dra sig loss hmm o vagnen dessutom!!
kan ni gissa om det var skönt o komma inanför dörren???
svar:JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GUD! hur gör folk med hundar + ungar?? jag fattar det inte. visst Ymra e säker skitduktig o gå med husse hemma på känd mark. här funker det ju fan inte alls.!!
hojja. nä aldrig att jag ska skaffa djur, en guldfisk på sin höjd!!

NU är det snart dags för lilleman och gå och sova. skönt, jag ska sätta mig på balkongen i solen och ta en kall folköl
och bara CHILLA!!
fattar ni det!!
CHILLA...

jajja, klagognällkärringen ska gå o kvällsbestyra lite här hemma!!

höres!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ojoj Malin, jag ser ju att dom där kalla hade behövts!! ;)

2009-07-30 @ 22:16:27
URL: http://liiindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0