Hemma!!

Ja nu är vi hemma igen, kom hem igår faktiskt.
helgen hart vart bara bra.
Fredagen så grillade vi god mat o drack öl och gjorde oss i ordning.
Liam sov hos mormor.
sen efter några öl drog vi in till Boden alive.
var mycket folk o vi satt först i nå jäkla tråktält, tills vi sen gick vidare till nästa tält.
där var det röj, med musik o dansgolv.
ja och vi hamna såklart på dansgolvet med alla grabbar som var där.
jag röjde som fan och var även upp och hoppa på scenen några gånger, typ en dansscen eller nå! fast där uppe var det knööökfullt o man var livrädd o dratta ner jue!

Lisa hitta nå ragg som hon dansa med hela kvällen, jag & syster tror jag dansa med allt o alla.
och jag hångla med nån grabb där på dansgolvet, whats the deal lixom hångel på dansgolvet är det min nya grej?? det är tredje gången det händer!
fast Lisa hångla oxå!! hehe
sen hamnade vi som i en ring där det var massa karlar så vi började dansa där!!
då ena killen ryter åt oss- HALLÅ VI ÄR FAKTISKT BÖGAR!!!!
Och?? kan inte bögar dansa eller vad fan e det frågan om? jag skiter väl vad ni gör i sängen, var inte så jävla otrevliga!!
Bögjävlar!!

men sen dansa vi vidare med några andra.
vips så stängde öltältet o vi drog oss in till stan, Lisa åkte hem!
jag & syster hamna i nån van men bytte till en jänk lite senare. ett glatt partygäng hittade vi så vi snurra med dom o drack nån kall öl osv..
så vi åkte till aldersjön o nattbadade hahahaha himla kul!!
sen fick vi skjuts hem och fick för oss att vi skulle sälja syrrans jänkare som stod i garaget, så dom gick o tittade på den.
men köpte i stället en kaffemaskin haha en sån där stor som man sätter mynt i så gör den en mugg med kaffe.
japp!! den köpte en av killarna.
lämnade 500kr och sa att han skulle hämta den sen!!

ja en kul kväll med andra ord!
bakisdag=gottadag
min bakisdag blev inte såååå mycket gottande.
gjorde en stoooor sallad med go dressing o baguettbröd??!! hallå vad hände med bakispizzan då??
haha
åt nå chips oxå på kvällen. så det var min bakisdag.

min nyttighet har gått bra, fast nu har jag fuskat i helgen (fast när jag är bakis är det lagligt!!) och igår.
så det blir nya tag idag, jag har inte fuskat sååå mycket att det är nämnbart men det blir hårdkörning.!!

ja resterande av helgen har vi fiskat, roat/badat barn, solat, sytt om husvagnsdynorna mm mm!
idag lyser solen med sin frånvaro, blir o ta sig ut i allafall o promenera!
är som seg av mig då liam tjorvat i natt, han var så grinig o allt var bara blä.
ja det är varmt o han svettas o allt är fel o på natten vill han endast ha vatten.
osv, han har en kindtand lååångt in i munnen som verkar göra ont utahelvete!! stackarn tycker riktigt synd om honom, inte undra på att han är så grinig o snarstucken som han vart dom senaste dagarna!!
ska köpa hem nå flytande alvedon o gnugga tandköttet med!!

men annars är han min goa fina lilla pojke som alltid.
syster hade lite kul här om kvällen, hon gjorde pippilotter på han & drog på han en klänning!!
hahahaha så roligt han såg ut som en flicka, oj vad vi skratta, liam såg så rolig ut och funderade vad fasiken vi sysslade med och varför han hade Michelles kläder på sig?? hehe han lyfte på klänningen o kollade och studerade och funderade! nåååw. bilder kommer sen  =)

nu ska jag sätta på lite kaffe så man kommer i form!!
ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0