Helgen!

Oj Oj vilken helg,  har haft så sjuuukt roligt.
att 08:orna kom var så kul.

fredagen satt vi här och festa lite, gick förbi grannen en sväng innan vi tog en taxi till färjan.
dansa där som galningar o drack öl.
sen vidare till alstars en sväng. innan vi avrundade kvällen.

lördag, vaknade jag tidigt, ringde o sakna min son han mådde bra utan feber o sovit  hela natten och vart så snäll.
jag steg upp o gick på ica o handla lite frukostmat, o 08:orna fixa FET frulle, var jag lovar värsta hotellfrukosten.
efter det styrde vi upp oss o drog in till stan o gick o titta lite o handlade grillmat osv.
hem och styra upp grillningen och grannen kom hit o vi åt mat o drack öl o satt ute på ballen o solen o njöt.

sen kom även daniel o anslöt sig till sällskapet, kul hade vi. drog en taxi till färjan, sjuuuuuuuuukt lång kö.
gick på allstars i stället, danska drack öl osv, grannen med sällskap drog hem lite tidigare. vi andra stanna kvar o danska o hade skitkul o härja på.
åkte taxi hem sen.

söndag, sov lite längre, kände mig inte så bakis som jag borde.
kul. dom fixa fetfrulle och vi styrde upp oss, drog till boden och hämta upp liam, maaaammmas plutt!
styrde vidare till storforsen, det var sjukt fint där uppe, var länge sen jag var där.
köpte glass o kaffe, sen gick vi hela vägen upp efter forsen.
tog massa bilder, (dom kommer sen)
satt högst upp och vila jag o liam meds dom andra kuta runt o klättra o badade o sånt, gud vi var där hela dagen, var en helt kanondag=)
vid nio packa vi in oss i bilen, drog till älvsbyn o käka mat, sen hem till luleå, ja vi var väl hemma kvart över 11 eller nå sånt, bar liam i säng, satte oss på balkongen o surra ett tag o tog en öl o slappa.

imorse var det upp med tuppen o äta frukost och dom duscha o packa sina saker så sen har jag o liam vinkat av dom!!
stackars dom ska köra hela vägen hem igen.
tungt!

jag röjde undan här hemma, tog fram hårklipparen o satte igång o börja klippa liam, hmm gick väl sådär, han var trött o tyckte det var obehagligt, han är inte färdig ännu, utan han ligger o vilar så får jag försöka få till hans hår sen, tror maskinen klipper lite ojämt oxå. hmm svårt det där.
men han e söt i allafall, min plutt!

så jag har duschat o druckit lite kaffe, lagt kyckling i marinad, ska gå på ica sen o fixa grejjer till en potatisgratäng tänkte jag, ska göra kycklingen i stekpåsar mmm mumma osså en god gratäng sen med vitlök!
jummie, sen blir det hemma mys med lillpojken, som jag har saknat honom, skönt o ha han hemma igen!!

nåja ska slänga in en massa bilder sen!!

ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0