Visste inte!!!

Jag visste inte vad jag gav mig in på då jag skulle fixa en ny header, men efter många om och men så har jag då lyckats pilla till det ganska okej, jag är INTE supernöjd med den här designen, men det är första gången jag gör något sånt här, jag är inget proffs, har heller inget fotoredigeringsprogram, så jag kan inte fixa bilderna som jag vill.
men nu ska jag låta det vara såhär tills jag lessnar, eller lärt mig något nytt.
satte i allafall egen prägel på skiten..

ja gossen e på dagis o det är strax dags att hämta honom, tycker dagen sprang iväg??
urs är kallt ute så vi blir nog inne resten av dagen, o i morron skulle det bli ännu kallare, fyyyyyy satan!!
vart fan e sommaren???
jag vill ha värme o sol.

och inget vettigt har jag fått gjort idag, känner mig trött o seg, orkar inte just nått, men man måste ha såna dagar oxå, ska nog mysa ner mig i liams saccosäck då han kommer hem, o ligga där o läsa böcker o leka med hans grejer o bara mysa på me lillpojken.

nä, ska ta en pjåtår så jag får lite extra energi!!
bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0