Vattenmelon.

Ja då hade vi tisdag idag då, liam hemma från dagis men i full rulle ändå, tror han börjar vara lite less på å vara hemma o vanka omkring med tråkmorsan, imorron blire andra bullar då slänger jag in han redan 7.45 på dagis, vad lycklig han ska bli=)

ja idag har vi inte gjort SÅ himla mycket, vart ute i det härliga vädret o plumsat i snön en stund, gick förbi ica för o köpa lite mjölk o bröd o sånt, vart att vi köpte oss vattenmelon oxå, rackarns så gott det var då, det smaska vi i oss till mellis.
jag har även ätit lite granna idag, gud å det behövde jag, lite fast föda, å se jag överlevde!!, var nog mest skraj för å stoppa i mig då man vart så krasslig.

så ja middagsplaner vette sjutton?? är inte just sugen på nå, kanske bara styr upp nå åt lilleman.
ikväll ska han i badet en sväng, så han är ren o fin tills i morgon, ja jag skulle oxå behöva mig ett bad, kanske kryper ner i ett då han somnat ikväll.

nä har som ingen ispiration till o blogga idag!!
vad diggar ni blogg designen? lite bättre än den andra va?, den var FÖR tjejjig för min smak.

nä ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0