Tortellini

Ja sådärja nu har jag röjt undan det värsta. så det ser någorlunda fint ut här hemma. skönt.
så ska väl styra upp middagen här på en strax.
tänkte laga tortellini med fetaost och tomat
o lite craime fraiche (tomat-basilika)



var en sväng på stan o luncha med jenny o nea, trevligt trevligt.

bytte en tröja jag köpte igår då den inte passa, så jag fick ta en helt annan men den var oxå fin, köpte lite nya underkläder på lindex oxå, kan alltid behövas.

kallt ute som fan i dag oxå, inge vidare skönt, så nu är jag glad att vi är hemma i värmen o hare gött,
ska laga mat o sånt sen blire badet för oss två. o ja kolla lite tv o chilla, är så skönt o bara ta det lungt på kvällen.

nä, ska gå o börja med maten hörni!!
hare bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0