sova???

ja det får vi se om lilleman behagas göra ikväll, jag hoppas ju det, hade själv tänkt kojsa in rätt tidigt är så trött.
har precis lagt honom med en välling.
så vi får se=)

fan jävla snorkallt ute idag, trodde fan jag skulle frysa arslet av mig då jag gick till affären för o handla lite, va faaan blir int sommar snart, att det ska vara så jävla mycke vinter först jag fattar inte vad är poängen med det hela?
guuuuud, men vet ni vad??
jag köpte en sån där drakfrukt idag, så jag ska snart göra smakpremiär på den, spännande, förväntar mig ingen större smak av den då de flesta upplever den väldigt smaklös?? nå ska i alla fall testa den var ju så bra mot så mycket o bla blaa blaa.

i morron ska jag på af, se vad dom säger o vad dom ska hitta på för jävulskap åt mig,  kändes bökigt o meckigt o fara dit, har inte fått alla papper som jag skulle ha med mig dit heller för dom har inte kommit ännu blää, nåväl ska i allafall åka dit o se vad som står på tapeten o berätta den tråkiga nyheten att det ej blir plugg för mig då jag förlorar min ersättning!!
försökte i allafall, inget mer jag kan göra åt saken just nu.
det var väl fan om man int skull få sig ett jobb snart!!

nä om man skull slänga sig på soffan en stund o se lite tv o varva ner.

over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0