shabby chic!!

Jo vi hann ju inte lägga ut så mycket på tradera innan deras dator krascha MEN det finns några auktioner ute, lite shabby
chic!!

se länk nedan
http://www.tradera.com/search/result.aspx?alias=ratpak

sen så ska jag berätta att vi lagade den där Tacogratängen i lördags och jummie säger jag bara den vart supergod.
så det måste ni bara testa ett hett tips!!

ja, gossen e på dagis jag har städat undan här hemma o slagit igång en diskamskin, ska strax slå på en tvättmaskin oxå när jag ändå är igånng, tog bara en kaffe pause.
sen måst jag på ica en sväng o handla lite, behöver mjölk o lite sånt!!

ja vad mer?? nä idag blire bara en hemma dag o fixa lite, så får vi se om jag kanske tar mig ut i morgon eller så.

men kolla gärna in auktionerna vettja!!
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0