s(f)uck lulebo...

så jag var på det där af mötet i allafall, dom sa väl inget som man igentligen inte redan visste, men men nu är det överstökat i allafall.
fick mig en tur på stan oxå, hitta inga jeans men däremnot så vart jag lockad o köpa en såndär kudde som ser ut som en lastbil till liam 99spenas!!
tänkte inte på det för ens jag såg den o tyckde den var fin.

hämta gossen från dagis, hade gått hur bra som helst ätit bra till frukost o 2 PALTAR till lunch, ja de e ju typ vad jag äter.
nåväl, efter dagis hade vi tid på bvc
för mätning o vägning.
han hade blivit 83cm lång alltså har han växt 3 cm sen i november, stadigt=)
dessvärre hade han inte gått upp nå i vikt utan snarare gått ner 300g vilket i och för sig inte är så mycket, men hela 11,3kg väger han. han har lagt sig på medelkurvan.
då hade jag rätt, tyckte att han hade blivit späare eller mera långsmal. det var då fullt normalt o dom på bvc tyckte han såg fin ut o glad liten skit o pigg i ögonen så det var bara bra.
fick lite tips å råd om kost o välling o så eftersom liams BAJS ligger åt det lösare hållet, men det var oxå fullt normaalt att endel barn gör det.
inga konstigheter alls.

well, när jag kom hem igår fann jag en lapp från lulebo att han hade fått den där grejen han hade beställt till spisen till o laga barnlåset till plattorna så hanhade fixat det, Great tänkte jag å gick till spisen för o testa.
den var lika TRASIG som när jag ringde o felanmälde den.
suck.
vad fan har han bytt lixom? vad har han lagat då?
ringde felanmälan IGEN o dom fatta ju inget o sa att dom trodde det var ungsluckan, men grejjen är den att när han var här så frågade han vad som var fel, och jag VISADE honom vad felet var, så han fattade ju.
han kan ju inte ha lyssnat på mig för 5 öre???
vad fan har han bytt grejjer till ungsluckan som redan fungerade tipp topp?
han skulle genast ringa elektrolux o fråga vad dom pysslat med, så¨får vi se om dom kommer o fixar det.

ja, nu sitter jag här o det är torsdag morron, har smygit upp före liam o tatt mig en dusch, härligt, han ligger för övrigt o sover ännu. han var svintrött efter allt bus på dagis igår, idag har jag tagit ledigt för han, inte för att han e sjuk eller så MEN vi ska iväg på lite äventyr idag.=) kuuuul.

så ja han ska få sova tills han vaknar o jag ska ta mig en påtår, gott med kaffe.
så ja gott folk ha en trevlig dag då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0