ohh.. fy fan..!!

Ja som sagt mådda jag pyton igår, trodde där ett tag jag skylle spy tarmarna ur mig, förbannade jävla magsjuka.
tog ett varmt bad, gick o la mig HALV 9
vilket var superskönt, somnade väldans gott.

men vaknar halv 11 av ett ryck, springer till liam som jag hör hulkar, sliter tag i han o han spyr som aldrig förr,
ja då var det bara tvätta av han o ny pyjamas o bädda rent i hans säng.
sen somnar han om, jag spyr några gånger sen somnar även jag.

sen har vi sovit hela natten, o nu på morgonen har liam fått lite saftsoppa i stället för vällingen, den ska han få lite senare.
ja idag är vi slöa o mest bara ligger o ser på tv, liam är väl sugen o leka emmelanåt men han orkar inte så mycket, lös i magen är han oxå.
ingen av oss har spytt nå mer sen igår, men jag har varken förhoppningar eller tror att det är över ännu.
vi tar det som det kommer.
en dag blir vi frisk vi med=)

Nog om magsjuka nu!!

satt o läste i en blogg vars en kille hade skrivit om blondinbella, det han skrev var ganska så sant, han i fråga satte varför hon var så jävla mycket bätttre än alla andra o hur hon blivit så känd sen skrev han rätt o slätt vad han tyckte om henne, haha väldigt intressant , nä själv är jag inte så förtjust i den där blondinbella, tycker hon är en uns för mycket.
men alla tycker väl olika antar jag.

imorgon måste jag nog ringa dagis, tänkte att liam ska få vara hemma den här veckan, sen måst jag ringa arbetsförmedlingen o avboka mitt möte på onsdag.

såg det var skönt väder ute idag, hade mer än gärna gått ut i friska luften, men idag blir vi inne och kurerar oss.

well,well hoppas ni andra mår något bättre!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0