Ny dag, Nya tag...

Ja, då var det en ny dag då, natten har varit bra, vi har sovit båda två utan att spy.
vaknade halv 8 tog upp liam tvätta en bajsrumpa.
sen la han sig framför tv:n o jag tänkte att jag ger han lite vatten för o se hur magen är i dag, han drack en liten flaska som han fick behålla så efter ca 20 minuter, så då gjorde jag en välling som han åt med glädje, trodde han skylle spy upp allt, dock så spydde han lite granna men inte mycket som en uppstötning kanske, så det mesta fick han faktiskt behålla.

men inte är det många knop han gör idag, tror aldrig jag haft en så loj kille, har nog aldrig sett han såhär stillsam förut, min lillkille han e så ynklig nu, så jag bara kramar honom o myser på, nu har han nyss kurat ihop sig framför tv:n o somnat. han var så trött.

lulebo var hit o satte en skyddsplåt för plattorna och skulle laga barnspärren oxå men den var trasig i nånting så han skulle beställa nån grej och så skulle han återkomma nästa vecka.
jag har röjt undan här, vikt in kläder och slagit igång en maskin med handdukar och en diskmaskin.
så nu tar jag en pause o tar mig lite kaffe o chillar, ska väl dra ett varv med dammsugaren sen då liam vaknar.

hoppas verkligen han slipper spy nåmer nu, det behöver inte bli värre än såhär.
ikväll ska jag i allafall stoppa han i badet o byta rent i sängen och skura hans rum, så han piggnar på sig lite.
ska ta o koka hans nappar o flaskor o sånt oxå, bort med basiluskerna bara dom e fan inte här för o stanna!!!

jag skulle behöva handla, MEN det kan jag inte, tänker INTE släpa ut han när han mår såhär, kommer inte på fråga. får avvakta nån dag o se.

nåja ny dag, nya tag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0