Nej jag vill inte.....!!!!

Ja fy idag var det myggfritt ute, brrr huvva!!
slänge in liam på dagis, for till Liavn hälsa på tog en kopp kaffe o spana in ny lägenheten, fin fin,
fick en hel säck med kläder med mig hem, som jag skall skicka vidare till syster TACK!!
åkte hem, gick och hämta gossen, hinner inte mer än gå halva vägen så SPYR han?? yaak!
hela overallen och vagnen, urs FÖRSTA gången han spyr asså så, visst han väl kräkts då han var liten bäbis men inget efter det.
äre nu magsjuka på gång här hemma? suck jag vill verkligen INTE ha det, ja ja vi får avvakta o se, ringde i allafall dagiset o medela om att det kan vara magsjuka på G.

det var bara o slänga overallen och överdraget till vagnen i tvätten, så får vi avvakta o se, han verkar då som pigg o så, än så länge *peppar peppar*

nä har inte tid o sitta här o surra ska gå o mysa med min son.
pyssla om han lite.

bye

Kommentarer
Postat av: Malin

Neeeeeej, säg inte att ni nu också åkt på magsjuka!!!!! Huvvadå!

2009-01-15 @ 16:03:00
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0