luleåååw

jao, då var vi tebax i luleåw igen då, helgen har varit bra, vi har fått mycket gjort med tradera och fått ut auktioner osv,
kolla in www.retrochic.blogg.se

i helgen lagade jag den där kycklinggrytan som jag blogga om tidigare, den vart fantastisk god, starkt o gått, jummie.
så den kan jag rekomendera.

sitter o väntar på cp kaffe bryggaren som jag tycker sölar nå jävulskt idag??? är sugen som ett svin, så jag sitter o drar i mig en X RAY energy drink.
oxå nått jävla skit jag gått o blitt beroende av, ja fy äre inte kaffe o cigg så äre energidrinkar.
nåja,

hoppas på posten ska rappa på lite väntar på paket oxå, vii gärna ha det idag.
liam kutar runt,runt här hemma o leker med alla sina grejjer som han inte sett på några dagar, allt blir som så nytt igen.
han har oxå lärt sig att snurra runt,runt,runt o sen springa iväg o vara alldeles yr, benen bär inte alls, försöker säga åt han men han tycker det är kul, 1 gång krocka han med väggen o stötten näsan, men det bekom han inte alls, nu i helgen hos syrran tok snurra han några varv o sen sprang o rätt in i ett stols ben föll han med pannan först, där mitt i pannan fick han FETASTE blåaste bulan, den stod rätt ut, han grina lite lätt sen upp igen o snurra.

han är så envis o tålmodig så jag önskar att han vore lite mer känslig för då skulle han vara lite försiktigare.
så nu är han alldeles blå i pannan, skitsnyggt!!

ja det är barn, vad ska man säga.?

i morn ska han på dagis igen, han var ju bara 1 dag förra veckan, så ny vecka nya dagisdagar, passar mig perfekt, jag måste handla, måst köpa blöjjer o välling o det för hela månaden, så då kan jag ba ta det i vagnen då ryms det ju mer då han inte är med.

nä fan det osar kaffe.

ses

Kommentarer
Postat av: Bilja

Tack va snäll du är! =)

2009-01-26 @ 16:14:46
URL: http://biljas.blogg.se/
Postat av: Bilja

Jo det gör jag/vi ju Dan och jonas har ju varit kompisar sen dom var små =)

2009-01-26 @ 16:45:16
URL: http://biljas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0