extreme home makeover

 har massa planer på att göra om här hemma
i hallen ska jag ha möbler som går i svart

den här hatthyllan var cool i svart tänkte man hänger två utmed varandra så blir den lika lång som skohyllan

en sån får agera skohylla, sätter ben på den liggandes


en bänk i hallen blir det oxå i svart


kanske en sån hallmatta?? eller en avlång med vita stjärnor på??


en svart stor helkroppsspegel



o liams rum ska oxå få lite nya möbler



ja och en massa annat oxå, lite gardiner o mer förvaring o såna saker.

köket ska få nya köksmöbler i vitt


o vardagsrummet har jag inte riktigt bestämmt ännu

sovrummet får en ny sängram

och bakom sängen ska jag köpa såna där sängbord som man kan skjuta in

osså nån byrå

ja planer har man ju, är kul o inreda i tanken, men så här var det tänkt i alla fall, det som jag kommit på, o vardagsrummet har jag inte riktigt kommit på ännu men det löser sig, ska gå i ek i allafall, snyggt o stilrent

finns en fotölj jag vill ha i mitt v-rum

grymt snygg

det blir då en FET jävla divansoffa i svart i allafall


o en låg lång tv bänk av nått slag

oj jag drömmer mig bort här, så tiden rinner iväg, nu börjar det ju vara dags å styra upp nån middag.

på återseende


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, tänkte först fråga om du vunnit på lotto! ;)

2009-01-01 @ 16:27:16
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0