ett helt lass...

ja idag fick då liam vara hemma, vi tog sovmorgon, skönt, sen har han vaknat före mig o gjort hyss i sängen. joo för när jag kommer in till han hittar jag han naken i sängen + att han har lämnat ett helt lass i HELA sängen, shit!
slängde han i duschen o på men ny blöja rena kläder, slängde alla sängkläder i tvättmaskinen fick tvätta madrassen oxå, sen fick jag skura upp hela själsängen för det var ÖVERALLT på varenda liten själa.
han har haft SKITKUL bokstavligt talat.
så men nu är allt fixat o väntar bara på den sista maskinen, sen så är det ett minne blott.

nå inte var han ju nå magsjuk eller så, så förmodligen tänderna, för i dag låg det lite mer åt det grönare hållet, det brukar ju vara ett säkert kort för gaddar.
men han får ändå vara hemma idag, så får han gå i morron o på fredag då.

idag tänkte jag att vi skulle åka in till stan efter lunch å gå o kika lite, var länge sen jag gick på stan, så jag tänkte att vi skulle kolla lite o så, ska posta nå brev o diverse andra grejjer o fixa oxå.

och inom två veckor kommer allt mitt virke, här ska byggas, lääängtar måst åka o köpa nå tapeter till den där väggen som ska byggas, åå hur ska man kunna välja vad man vill ha då?
nä får kika lite.

nä lite kaffe o sen styra upp mig o gossen o käka lite lunch.

see yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0