En snabb...

En snabb kopp kaffe innan jag drar iväg på mötet på af.
när jag lämnade Liam i dag på dagis så blev han helt till sig, det bara sprätta i lillkroppen o jag hann nätt o jämt få av han ytterkläderna innan han SPRANG in på avdelningen, inget hejdå till morsan inte.
han var extas.

men det var visserligen kul, då vet jag ju att han verkligen trivs där.
åå tycker faktiskt att det är skönt (om man får säga det) att jag är lite fri idag att jag får bara vara UTAN att behöva tänka på nått. efter af mötet ska jag strosa omkring på stan o kolla om jag kan fynda nå snygga jeans åt lilleman, skulle vilja köpa han nå typ baggyjeans gärna med insydd kalsongkant, skittufft jue.

så nä ska heva i mig det här kaffet o gå o gö mig i ordning.

see yaa!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, ja men sen var ju så söt den där kuddbilen! =)

2009-01-21 @ 17:29:18
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/
Postat av: Lindur

Har inte den blekaste hur jag vill ha.. :P Asså gör du efter dom där koderna och skit?

2009-01-21 @ 17:54:05
URL: http://liiindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0