det här var inge kul..

nä verkligen inte, jag har SÅ JÄVLA ont i ryggen idag, så jag går av.
jag kan inte sitta ner mer än 5 minuter, gud vad jag känner att jag bara klagar, men jag har inge bättre för mig.
har inte kunnat lyfta i Liam idag, hmm hur göra?? det är SÅNT HÄR som är trassligt då man inte har en karl i närheten,
fast hade jag haft en karl i närheten hade jag ej behövt få så här ont i ryggen, då hade ju han fått baxa in tv:n hahaaha.
ja det har varit svårt, dessutom har liam varit en liten knähund idag, de är han alltid då han e sjuk, då blir han lite extra gnällig o klängig o inget är bra osv.

nåja, vi tog oss igenom den här dagen oxå, nu sover han, han var skittrött, kunde inte hålla sig vaken längre, nå han sov så oroligt i natt o han har inte vilat så himla mycket i dag heller.

JAG ska gå o spola mig ett VARMT bad för min onda rygg. sen blir det tv o varma mackor o chill i soffan, nå mer orkar jag fan inte idag.

är det nå bra på tv då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0