det är en...

det är en mycket trött mamma som sitter vid tangenterna ikväll, dagen har vart som lång o jag trött.
natten blev ju inte så mycket sömn, kanske la mig 3.30 o steg upp före fan.

hämta i allafall windstoppern åt liam, skitfin jue. sen handlat, skull ju andvända dom där rabatterna men dom gjorde ju ingen nytta hemma på köksbänken när jag skull till o batala, suck!!
nåja tar dom en annan gång då.

liam var tydligen lös i magen på dagis, han är ju som inte sjuk eller nå, men beror säker på den kindtand som kommer nu, well får väl ha han hemma i morgon då så får vi mysa, jag är i en liam period just nu, jobbigt o lämna iväg han på dagis det känns tungt, går bara hemma o vankar o väntar o längtar efter honom.
min pojk.

nä ni asså morsan deckar fan här snart, dags o kojsa ner sig nu i sängen o nanna.

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0