Brev!!??!! öppnas 2010

Jo var på stan idag fyndade ett par strumbyxor o 2 scarfsar åt lilleman, jättefina=)
och så blev det 2 nya tröjer åt mig själv, billigt o bra oxå.
MEN nu till saken, var å fika med elin o waltari, när då han berättar att han skrivit ett sånt där brev ni vet vad man förväntas göra under detta år och så öppnar man det nästa år o se hur det gick, typ så fattade jag de.

så jag ska ikväll sätta mig ner o tänka igenom vad JAG förväntas göra 2009 så får vi se sen på nästa nyårsafton hur det gick o vad jag skrev o så. lät som en kul grej faktiskt, svårt ändå att tänka på vad som kommer att ske eller vad man tror kommer ske, har man fått jobb, är man gravid har man flyttat eller träffat nån osv, nja ska fundera en stund till på det innan jag knåpar ner nått.

nåväl, ruggit kallt ute, höll på frysa ihjäl bara av att vänta på bussen.
skönt o vara hemma, nu ska vi ta o svida om till pyjamas o sen inte göra ett skit bara sitta o leka o mysa o se tv o riktigt chilla, love it!!

well,well
synes!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0