8minuter MAX!!

Jorå om han somnade, tog han 8 minuter sen sov han som en stock i går o hela natten, tills i morse då jag fick väcka honom, tror han hade kunnat sussa på ett bra tag till om jag inte stört honom=)

har vart på af, idag vi har gått igenom lite jobb osv, fick nån info jag ska gå på för UNGDOMAR under 25bast yeeh thats me!!
i allafall fram till mars månad=) så för mig är detta möte eller info helt onödig, men nånting ska du ju alltid hitta på dom där handläggarna på af.
for hem, duscha,käka lunch drack lite kaffe o sökte 2 jobb.
har nu sökt en massa jobb börjar närma sig 15stycken snart, så nått kan jag väl ändå få???

aja,hämta lilleman för en stund sen, glad som alltid då man kommer in genom dörren på dagis, många kramar o pussar blire, mysigt.
fick ju lite tider o passa på af oxå, så fick skriva in han lite extra på dagis nån dag börjar han tidig o så ska han vara där en fredag oxå, det blir nog bra.

NU ska vi packa en liten resväska, vi ska ut o resa närmare bestämt till boden, långt va??
ska till syster yster o hennes family, har auktioner o fixa med, ska fotas o läggas ut osv.
kul kul, tänkte väl även lura henne på dollar en sväng, ska köpa gardiner till liams rum, börjar ta lite form där inne, igår var lulebo o lagade elementet ÄNTLIGEN lite värme där inne, skönt, har stått trasigt sen förra vintern, då tjorva dom så jävla mycket att jag tappade nästan tålamodet,
elementet har inte ENS gått att få igång överhuvudtaget, men dom skulle promt ha en temperatur på rummet mätt en meter från golv o en meter från väggen, annars skulle dom inte komma?? öhh DAAAA!!
jävla nördosvin, vad fan spelar det för roll om det är lixom 14- eller 14+ där inne, elementet är ju likförbannat trasigt ändå och dom måste komma o fixa det!
RICKSPUCKON!!
denna gång LJÖG jag å sa att jag mätt temperaturen sa att det var 14 där inne.
muppar.
 
gud sånt där gör mig väldig arg o bitter, människor som är omständiga o ska krångla till det så jävla mycket.

ja så är det!!
ska ta ett FETT glas vatten är mega törstig sen ska här packas.

men hörni sörj inte vi ses snart igen!!
moahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0