väntar med spänning..

ja idag väntar jag med spänning på posten, hon med pop jackan maila i går att NU hade hon minsann postat den, pchja bara 1 månad för sent, suck!! nu MÅSTE den komma, nu måste det vara slut på hennes jävla svammel asså, nu är jag måttligt less.!!

natten har varit helt okej, trodde mig skulle få springa några varv med kylbalsam,puder o potatis mjöl, men ick det!! liam vaknade en sväng i går kväll krin 10.15 då fick han en omgång potatismjöl, sen har det varit bra, han sov hela natten efter det. visst e han prickig, inte lika mycket som sin kusin, men han e mammas lilla prickikorv, enligt mina beräkningar skall denna dag o kommande natt bli jobbigast för honom, sen vänder det, skönt, ska bli sååå gudars skönt att äntligen få ha honom frisk.

fast då kommer det väl nå annat härj?? öron eller ögon inflamation eller halsfluss ja you name it!!
så jag tar inte ut nå förhoppningar om detta, än på ett tag i allafall.

ja, dagen ser ut o bli åt det kyligare hållet, så vi får se om vi håller oss inne i dag eller om vi kanske bara går ut här på gården en liten sväng för o inta oss lite luft.
jag känner mig dock lite piggare i dag än vad jag gjorde igår, kanske för att jag sovit så grymt gott i natt!

i går fick barnen raggmunkar o lingonsylt o dom tröck så magarna stod i fyra hörn, jag vet ju att liam äääälskar raggmunkar han brukar trycka sisådär en 3 stycken på dagis, hehe
så det var poppis minsann, så till lunch ska jag o linn ta oss varsin micropizza o liam ska äta raggmunkarna från igår.

ja å till middag, blire spagetti o köttfärssås, oj måst ta fram köttfärsen oxå,
så, ja nu gör vi då inte så mycke, ungarna ser på barnkanalen o de, o jag sitter o dricker mitt morgon kaffe,ska strax styra upp nå frukost åt dom.

ja såhär kul är det i vårat liv just nu hahaha välkommen till sjukstugan!!

hejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0