uppe före fan..

ja här steg vi upp före fan, för o hinna med o gö i ordning liam för dagis, han ville inte alls vakna, jag kände mig som en tonårs morsa då jag var in fleeeera gånger o väckte honom, fick mest bara sneglande blickar tillbax, så då gick jag o gjorde en välling så gav honom o tände lampan, tänkte då kvicknar han ju till, jopp mycke riktigt han vaknade, dock var han seg, som en säck potatis då  jag skulle klä honom hehe nu är han på dagis o ja vid den här tiden sitter dom å äter frukost.

jag har hunnit koka kaffe, packa en väska med kläder åt oss, plockat undan det värsta.
o nu sitter jag o chillar med en kaffe innan jag ska dra iväg på af snart.
så vi ska se vad dom har att komma med idag då.
just det arbetsgivarintyget ska ju med, DET har äntligen kommit av mycket seg kommun.

nä, dags o styra upp, vi drar till boden i dag. så vi hörs!

ha en superskön helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0