this shoes are made for walking

vaknade GANSKA så tidigt i morse, redan kl 7 vart det full rulle på Liam.
så på morgonen har vi bara lallat på hemma, tills liam knoppa in en sväng o sov närmare 2 timmar.
sen kasta vi i oss lunch o drog till stan.

i hopp om att jag kanske skulle hitta mig nå billiskor...vilket jag gjorde oxå, dom kanske inte är dom snyggaste skorna jag köpt i mitt liv MEN skönare skor finns fan inte, är grymt nöjd.
ENDAST 99 spänn betala jag!!


köpte även ett svart låååångt linne, en svart tröja o ett par örhängen, oxå på rean så det blev billigt de oxå.

så nu är man NÄSTAN helkittad till 25år festen=) ni kommer väl??????????

jaja, tog oss i allafall en prommis hem efter vi vart på coop o handlat lite HÄRLIGA UNDERBARA SOL!!!, skulle laga veggfärssås o spagetti, var grymt hungrig tidigare men nu har jag NOLL matlust, så liam fick sig en matlåda.
så får jag väl käka nå sen i kväll eller så..

jag är som helt slut o den här dagen bara susade förbi, nu är det snart kväll IGEN!!??
fattar inte vart tiden tar vägen.
ska i allafall plocka ihop  lite här hemma, slänga igång en disk o vika in tvätten sen så är man fri för kvällen, skööönt!!!

så vad händer för er andra då??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0