tavegyl

japp det blev en tur till stan, för liam fick utskrivet Tavegyl, det är dämpande mot klådan, var så jobbigt å se han våndas, sen for vi hem o käka mellis o liam somnade, o linn somnade i saccosäcken o jag somnade på soffan, så vi har alla sovit ett tag, vilket var dunderskönt.
tvegylet hjälper han mega mycket, han verkar inte alls besvärad längre, så han ska få till natten oxå.

så nu har precis liam käkat middag, o linn hoppade i badet, hon ville äta efter det.
jag är inte så jättehungrig så jag väntar nog jag oxå med o äta.

ja i morgon så åker linn hem, då har jag varit 2 barnsmorsa i drygt en vecka, måst säga att det gått huur bra som helst, så då vet du syster jag hjälper till när det behövs=)

nä, skönt att det börjar vara kväll, vi ska väl busa på här ett tag o så, o se bolibompa, sen ska liam få bada o lite kylbalsam o tavegyl så då tror jag nog att han ska kunna sova gott i natt.

snart är detta ett minne blott!!
yes!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0