tacos

sådär, nu har vi vart ut en sväng o handlat, har varit sååå sugen på tacos i några dagar att ikväll ska ja göra mig lite tacos, i lugnan ro då liam har somnat,
till han ska jag styra upp korvstroganof o ris, lär han ju digga.

han har varit oförskämt pigg idag, så mycket möjligt att han kan gå på dagis i morgon=)

ja så mycket mer har vi ju inte gjort, just nu springer han omkring i full rulle här hemma o käkar en banan, lätt tuggat om int annat.
har faktiskt hunnit med o söka ett jobb oxå, som handledare på en gruppbostad.
inge hopp om att jobbet blir mitt men men dom sökte 8 tjänster så vi får väl se.

ska på af på fredag då förra veckan blev inställt pga sjukdom, bättre lycka denna gång, får se vad hon har å säga, till sommaren ska jag vara ledig, har mammaledighet å ta ut närmare bestämt 5-6 månader wiihooo.!!
rock on!!

nä ska gå o förbereda lite för liam mat, o kanske steker köttfärsen färdigt till tacosen då jag liks håller på.

hare fint!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0