staeda!!!

japp, idag städar ja, har ju haft ont i ryggen nu ett par dagar, så skiten har bara växt här hemma haha, känns lite bättre i ryggfan i dag så då jäsikens får man passa på o skrubba hemmet.

liam har för övrigt fått in i rutin att somna före lunch, vilket resulterar i att han e svina trött så tiiiidigt på kvällen, men rutinerna blir alltid drabbade då man är hemma o sjuk.
nu är det bara snoret o hostan kvar, rösten hans har börja komma tillbax. men på nätterna äre värst då hostar han som mest, på dagen gåre rätt så bra, fast då är han ju upprätt hela tiden ja vet ju själv att när man lägger sig ner så kommer hostan oxå.

fatta less jag ÄR på att bara vara hemma INTE göra nått, känns som om jag inte träffat en själ på flera veckor, känns som om vi suttit instängda här hur länge som helst, för en veckas magsjuka sen en influense efter det. hoja, nu måste han blir frisk, hans som alltid är frisk annars? han fick allt på en gång, stackare plus att det poppar upp tänder här o där, så han hare jobbigt.

ja ja, när han nu vaknar ska vi ta oss lite kräm o nån macka till lunch, ikväll tänkte jag laga hans favvorätt för o se om jag inte kan få i han lite.
det blir spagetti o köttfärssås, enkelt o gott.

ja o jag väntar FORTFARANDE på liams jacka från tradera??? hon har nog lurat mig! varför ska jag ALLTID ha sån otur???
jag har inte råd o förlora pangar sådär på ingenting??
har mailat henne 2 gånger o frågat OM hon ens har skickat den, men iiiinge svar, FAN man ska ta rekomenderat om man ska handla nått på tradera, VARFÖR gjorde jag inte de då?
jag är så förbannat jävla godtrogen, tror inte det finns såna människor som vill lura små barn på deras jackor? o deras mamma på hennes pengar??
men tydligen så gör det de!!
det är sååå tråkigt,
jag skulle ALDRIG ens komma på tanken o lura nån på tradera, why??
är ju bara eländigt.

nä, ska ta en pjåtår o gå tillbax till mitt städande.



Kommentarer
Postat av: Livan

Fy så fult av henne, så gör man ju inte!

2009-02-02 @ 16:57:52
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0