mr pink.

natten har förhållandevis varit bra, liam somnade kring 19 igår men vaknade dock 20.30 av att det kliade, det var jobbigt för jag försökte med ALLT.
kylbalsam,potatismjöl,sjunga,vagga,busa,leka,spela musik, kramas badda med svalkande handukar, men INGET hjälpte.
vid 22.00 hade han grinat konstant sen 20.30.
det gjorde så ont i mitt hjärta att inte kunna hjälpa honom.
så då vid 10 tiden svalkade jag av han i en dusch, han titta på mig som att -ÄNTLIGEN mamma så förstår du mig o gav mig ett brett smile, han blev lugn av duschen o vi smorde på nytt kylbalsam o gjorde en välling som han smutta på lite granna tills han tillslut somnade om.

jag gick o la mig, och visste att det skulle bli en jobbig natt.
1.30 var det dags igen, då kliade det för han, bytte en blöja smorde på ett lager kylbalsam, så han ser nu mera ut som en skär liten gris då kylbalsamet är ljuuust rosa, sååå söt mr. pink,
kramades en stund för o få han o bli lugn, han somnade om, gick o la mig o bara väntade på att han skulle vakna nästa gång, MEN han sover ännu o har sovit hela natten, han är helt slut jag har hört han grina till nån gång då och då i sömnen, stackars liten vad det ska klia.

men skönt att han har fått sova, nu när han vaknar ska jag duscha av han smörja in han på nytt ta på han lite rena kläder o bara rå om honom.
mammas pluttunge.

även denna dag ser ut o bli kall, så vi ska nog bara hålla oss inne, jag är som trött o det är vi nog allihopa, så vi får göra en mysar dag då.

dricker mitt kaffe o håller på å piggna till.

återkommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0