måla,mååååålaaa...!!

igår hade jag inte tid för nånting annat än att måla, steg upp tidigt gick till dagis med liam,
for till örnäset köpte 10 liter vit färg, for hem och kom på att jag glömt slippapper, hoppa på bussen for till stan köpte slippapper, for hem o slipade o målade hela vardagsrummet vitt, hann med o måla 3 varv jejj skitsnyggt blev det, o fort gick det TACK vare en hjälpande hand.

igår kväll städade jag upp allt skit o slipdamm o fixade, nu ser det fräscht ut, o stort blev det då väggarna blev vita.
så på söndags byggs väggen o det kommer bli fint, o ännu finare då den blir tapetserad med dom svarta tapeterna.

i dag är jag lite mör i kroppen av gårdagens slit, den det var mödan värt.
så idag håller jag på o måla lite småkrokar o en hylla, vitt o snyggt.

ska rensa ut en massa skit oxå om jag hinner, mycket ska på tippem, en tv, en dator, en fotölj o en pall, en matta o en massa kartonger, får fixa det då dom kommer med virket för då har dom släpet med sig.
kanon.

ska även fixa upp en massa lackhyllor o krokar o så, lite var stans i hallen o liams rum, sovrummet o v-rummet.
jag har sjuk renoveringsnojja just nu. vill ha det fint jue.
nya möbler blir det oxå så småningom, man får ta en sak i taget jue.!!

aa idag är en skitskön dag härliga underbara sol o vacker väder, hoppas att det håller i sig, dock är jag bara hemma har ju så mycket o fixa, men då liam slutar blire en prommis o vi ska å handla å såna grejjer.
så då får vi oss härlig underbar frisk luft.

nåväl, ska återgå till mitt målande, bilder kommer sen.

diggar just nu. så skön musik..
shinedown.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0