lekar=) är ni med??

Nu kör vi en lek!! den går ut på att jag väljer ett rum i mitt hem o i det rummet ska jag förklara en sak som finns där(en sak som alla vet vad det är) men jag får icke säga vad det är, utan förklara runt den.
så får ni gissa, o den som gissar rätt får i son tur välja nått i sitt hem.
jag medelar vem som kommer med rätta svaret o länkar till dennes blogg!!
alla me??

då kör vi!

denna grej finns i mitt kök, den ligger uppe i ett skåp så inte min son kan nå den o göra sig illa, den är lite vass.
den har en vit botten i plast o sen rostfria "gitarrsträngar"

nån som vet??den är ganska så lätt o gissa på.

lycka till.

Kommentarer
Postat av: Werner

Äggskärare?

2009-02-16 @ 15:45:55
Postat av: Livan

Jag tänkte oxå på äggskärare, men då när det redan är upptaget så gissar jag på en sånn "lökskärare"

2009-02-16 @ 22:57:56
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0