KUK

asså jag går å små fnissar idag åt en lite kul grej som syrran berätta.

dom köpte en bärbar data igår, å så skulle dom koppla in den på trådlöst nätverk.
o man ska ju döpa nätverket till något personligt, typ sitt namn eller nå, för man ser sina grannars nätverk o vad dom har döpt sitt till osv, deras grannar har döpt det till pernilla osv helt vanliga namn.

när hennes karl skulle fixa det där så döpte han det till KUK hahaha jag dör.
han visste ju inte att deras grannar ser deras namn!!
vad grannarna ska fundera när det helt plötsligt dyker upp en KUK mitt i allt
så deras grannar lär ju undra vad dom har för grannar som döper sitt nätverk till KUK.
å inte kan dom ändra namnet nu heller.
hahaha så roligt.
jaaaa jag har lååg humor jag vet men det var kul.

ja, här har vi tagit det lungt hela morgonen, liam har legat i soffan o kollat på playhouse disney o nu har han somnat framför tv:n, när han vaknar sen ska vi ta oss lite i magen sen ska vi gå en prommis UT å få luft, känns som om vi suttit här o vart krassliga aldeless FÖR länge, dessutom behövs här handlas.

ja lite nytta har jag fått gjort, slagit i gång en tvätt o en diskmaskin, plockat undan lite, lagt upp 2 eller 3?? nya auktioner, håller på å gå igenom liams kläder ska rensa lite som ska sparas, o lite som ska säljas. ska dammsuga lite sen oxå, bädda rent i sängarna. så är man ledig sen.

lilleman är fortfarande krasslig hostar o snorar o knappt någon röst, men han e på bättringsvägen o ingen halsfluss men 2 tänder spricker upp nu, så liiite jobbigt är det ju, förhoppningsvis kanske han är kry till veckan så han kan gå på dagis nån utav dagarna, vi får se.

ooh, ska passa på o vädra lite oxå sen när vi går ut, finns inge bättre än då man vädrar ut lägenheten o alla sängkläderna, blir så friskt.

nä ni, ska gå o se vad jag ska hitta på o laga till lunch, tror vi gör lite firrepinnar, är ju mjukt för lilleman o äta.

over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0