kaffe,kaffe,kaffe

stigit upp ur sängen kring halv 9 sååå skönt med lite sovmorgon jue.
möttes av en pigg o glad liten skit=)
gjorde en välling till han o bryggde kaffe till mig.

igår lyxa jag till det o köpte ett paket zoegas denna gången "MEZZO"
shisseeesss så gött det är.

så prova det gärna, är för o rekomenderas.!!

igår var det lunch på stan för hela slanten med Jenny,Malin & Liv det var mycket trevlig o mycket gott.
sen vart det fika med Elin & Tina en snabbis, för o sen åka o hämta plutt från dagis, sen vidare till Liv & Robin o hälsa på dricka massa kaffe o kolla på gamla bilder.

Liam den lilla teaterapan höll i gång med dans o grejjer hehe sötisen där.

sen bar det av hem o få i sig lite middag för o sen styra han i badet o sen i säng, han somnade på 0 sekunder och sovit hela natten.
jag hoppa ner i ett bad o gled ner i soffan o kolla in Antikrundan o sen så somnade även jag.

idag är det en Ny dag med nya tag o min förbannade jävla rygg driver mig till vansinne!!!!
måste blivit en inflamation för såhär ska det väl ändå inte kännas efter en sträckning som skedde för ca:3 veckor sedan???
voj voj...börjar bli desperat.

idag, ska vi ut en sväng på stan o fynda lite för o sen möta upp syster o dra till boden, helgen  går i kalasets anda.
Liams kusin Michelle fyller 2 år i morgon så det skall ju firas.
Liams kusin Emil har fyllt 5 år den 3 februari o kommer att hålla sitt kalas för sina vänner på söndag.
trevligt värre hörni.

så vi ska styra upp oss lita o packa i hop lite grejs o slänga i oss lite käk för o sen dra.

vill önska er alla en riktigt trevlig helg då!!

glöm inte kolla in tredera på vår fynd, dom finner du HÄR

svejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0