fryyyyyser!!

urs jag fryser som bara den ikväll, huga ligen, legat på soffan under en filt o slöat.

Liam var på dagis  hela dagen idag, hade gått hur fint som helst, dock var han klöst i ansiktet av ett annat barn, han råka komma emellan då dom slogs, stackarn!! tur att han inte slåss än så länge i allafall, min plutt han ska bara vara snäll.

sen efter dagis tog vi en tur till liv på örnäset, drack lite kaffe, liam var mega trött o INGET var bra, han var enormt grinig o kinkig, o TRÖTT.
tog en prommis hem o han var sur hela tiden,haha
kom hem lagade mat, men under hela middagen satt han bara o nickade till hela tiden o höll på somna, ja jäsikens det har han INTE gjort på flera MÅNADER, hehe så gulligt, nå det var int lönt o plåga han å hålla han vaken, så jag bädda ner han o han somna på en gång jag hann knappt säga god natt o det var nätt o jämt att han drack upp vällingen=) goungen, ja så han somnade FÖRE 18.00, måste ha tagit på krafterna o komma tillbax till dagis på det där viset efter typ 2 veckor uppehåll, men kul hade han haft i allafall.

så, jag ska väl runda av jag oxå, är rätt trött, o det ska bli skönt o krypa ner i en VARM säng.
är kall in i benmärgen fan.

nä, sov gott hörni!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0