frisk luft

ja idag har vi fått oss härlig frisk luft, skönt å vara ute idag härliga solen som lyser.
efter frukosten tog vi oss till stan o gick till stadsparken o åkte lite i isrutchkanan, fort som attans gick det.
sen gick vi på max och åt lunch och efter det gick vi på bibblo en sväng o läste lite böcker, sen for vi hem.

så nu är vi hemma o målar o ritar o chillar o äter mellis, har tagit o rullat ut en gammal tapet som vi sitter o ritar på.
och liam har fått fler prickar, fortfarande väldigt små, nån är väl större än den andra men jag tror inte dom har börjat klia på han ännu, men jag VET att det kommer det att göra närsomhelst.

nu ska vi inte göra så mycket mer idag, ungarna är rätt trötta i benen av allt spring o allt äventyr, så nu tar vi det lungt, linn har beställt raggmunkar till middag så det ska jag väl fixa, själv tror jag att jag tar en macka eller så för raggmunkar är INTE min favvo. yaak!!

nä, ska gå o sociala lite med kidsen.

vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0